مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 09:102023-10-30حوادث

 تولید مواد شوینده تقلبی در گرمسار


جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 19 هزار لیتر مواد شوینده تقلبی و دستگیری یک نفر در این رابطه در شهرستان گرمسار خبر داد.

- ایسنا/سمنان جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 19 هزار لیتر مواد شوینده تقلبی و دستگیری یک نفر در این رابطه در شهرستان گرمسار خبر داد.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی د8 آبان ماه در گفت و گو با خبرنگاران بااعلام این خبر اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان گرمسار یک کارگاه تولید و بسته بندی مواد شوینده تقلبی در شهرک صنعتی ایوانکی شناسایی و رسیدگی به آن در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس اطلاعات گرمسار پس از تحقیقات تکمیلی و اطمینان از صحت و سقم موضوع، با هماهنگی فضایی به همراه ماموران انتظامی پاسگاه جنت آباد و کارشناسان اداره استاندارد شهرستان به این کارگاه ورود پیدا کرده و در بررسی اولیه مشخص شد یک نفر سودجو که این کارگاه را اجاره کرده بود مواد شوینده ساختگی و بی کیفیت و غیر استاندارد را تهیه و در بسته بندی برندهای معروف توزیع کرده بود.

این مسوول ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این کارگاه 19 هزار و 335 لیتر مواد شوینده تقلبی و غیر استاندارد شامل مایع دستشویی ظرفشویی و شامپو تقلبی در بسته بندیهایی با نام و نشان معتبر کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 تولید مواد شوینده تقلبی در گرمسار

 تولید مواد شوینده تقلبی در گرمسار